fredag 17 maj 2013

Shoppat

Var en sväng till Willys och till Rusta idag. Köpte handledshantlar 2x1 kg. Perfekt att ha när jag tränar och även när jag går. I boken som jag följer om träning så tipsar de om att man kan fylla halvlitersflaskor och bära med sig istället för hantlar, visst är det smart men föredrar de jag köpte idag. Jag köpte också två st hopvikbara plastflaskor och att de är rosa gör ju absolut ingenting hihi. 
Jag har riktiga hantlar men hittar inte de, jag har små röda och större svart/ orangea men men har ju inte gett bort de så någonstans finns de. Jag måste ju erkänna att jag har inte letat utan bara tittat hihi


Efter shoppingturen satt jag ute i solen en stund, och inga solglasögon hade jag på mig därav kisandet.
Sedan träning med de nya hantlarna och nu lite energipåfyllning. Jag köpte vaniljpulver och det var riktigt gott, brukar ju ha lite vaniljsocker i kaffet, inte i bryggt eller kokt men i Nescafe, detta är ett nyttigare alternativ.
SOL!! måste passa på att ladda lite äkta D och kanske få lite färg på köpet och inte enbart färgen röd




Inga kommentarer: