tisdag 28 maj 2013

Älskar att få post

och idag blev det dubbelt upp. Idag kom boken "Boel och Oscar" skriven av Josefine Sundström. Fick den av Bonnierpocket, i den är mitt citat i tryck. Citatet skrev jag om boken i min blogg tidigare i år. Jättekul är det och det är en jättebra bok som jag rekommenderar er att läsa. När jag satt och gick igenom mailen häromdagen så upptäckte jag att jag glömt/missat att svara på mailet från förlaget. De var väldigt snabba på att skicka boken. Tack så mycket, blev jätteglad!
Nästa är små påsar som jag beställt, ska lägga bla mina knappar i de, och knappar det har jag många.. Jag har rensat bland de också, kastat många som var trasiga mm och det jobbigaste och det som tog lång tid det var att sortera de, jag hade knappar på många av ytorna i köket och det i flera dagar. Sen så skulle jag vara barnvakt och då så lade jag ner de i små plastaskar men 3-6 olika i varje ask.

Inga kommentarer: