måndag 27 maj 2013

Haha, minnet är bra

men kort. Jag hade för mig att jag bloggat om garnet jag köpte i fredags men inte då. Jag skulle ju BARA köpa brun Candy , det är pyttesmå nystan till pepparkakshuset jag håller på att virka men det blev mera än så, naturligtvis..  med 35% rabatt på vissa Dropsgarner maj månad ut så är det ofrånkomligt. Jag har Candymagazin nr 6, nr 8 och nr 13 men den viktigaste är Candymagazin 6 som är pepparkakshus m tillbehör som måste vara färdig till Lucia/jul.

 Kolla in denna länken så får ni se alla Candymagazinen och deras innehåll. Maria nr 2, nr 10, nr 11 och nr 12 tror/ vet jag tilltalar dig allra mest - börja virka :)

 




Det gröna garnet uppe i vänstra hörnet är icke ett Dropsgarn men de låg i fyndkorgen så de var väldigt billiga - ett bomullsgarn i en utgående färg men det är den perfekta färgen till mina disktrasor, så de kunde jag ju inte låta bli - såklart  ;)


Inga kommentarer: