söndag 12 maj 2013

Läst och lyssnat på ännu en bok

av Anna Jansson, "Må döden sova". Eller läst hela har jag ju inte, jag har lyssnat på den också. Lånade den genom mobilen på bibblan och lyssnade på den som strömmande ljud. Det gick ju det också men om jag skulle ha lyssnat på hela boken så, så skulle just den boken ta 9h och 50 min och då är boken bara på 275 sidor men som tur var så hade jag ju boken, så varvade med läsning. Tyvärr så verkade det inte finnas så att man kunde börja lyssna på ett specifikt kapitel, men kollade inte heller ordentligt. Marie Richardson var uppläsaren, jag tycker om hennes röst, den får mig att behålla koncentrationen och intresset för boken. Ljudböcker har jag ju försökt mig på förr och inte gillat det, men skam den som ger sig hihi. Ska kanske nämna också att boken var bra.



Inga kommentarer: