måndag 27 maj 2013

Ner till C

och då menar jag Farsta C. Jag var in till garnaffären, de har 35% rabatt på en del Dropsgarn så jag köpte  fyra nystan Fabel för 17 kr styck, mkt bra pris, jag ska göra dessa ankelsockor. Jag är med i en stickgrupp på facebook och det är flera som stickat de och de är jättenöjda.
Sedan så gick jag in på Six och köpte nya näsringar, de är jättefina m neonprick på. Egentligen inget jag behövde men föll för de.  Näsringar är det enda som funkar för mig, de vanliga näsplupparna tappar jag ideligen, så de har jag gett upp, det finns jättefina näspluppar men det blir så dyrt i längden :(













Sedan så mötte jag upp Maria, Linnea o Hugo som redan varit där i flera h.


Vi kollade runt inne på H&M, sen kom Micke förbi. Tog kort på Hugo och Linnea och så lyckades jag med att få med Micke & Maria i bakgrunden. Sicken tur jag hade att jag lyckades få med flera nära o kära på samma foto ;)








När de åkte hem så gick jag tbx till H&M och tittade runt, det finns massor med fint, mycket neon, och stuket på kläderna känns som om en del av 80-talet är tbx - helt underbart. Men jag ska INTE köpa ngt mer i klädväg förrän jag gått ner mer i vikt.


Efter C så återupptog jag min promenix, ngt knas m Runkeeper för jag såg att den startade tydligen inte utanför dörren då jag satte igång den, så jag har gått nåågra m till hihi och så gick jag inne i C också förstås. Blev inte så långt, ca 2 km men bättre än att sitta i soffan o glo på film och handarbeta, fast inte lika roligt förstås. Kondisen har blivit lite bättre, nu låter jag inte som en blåsbälg längre när jag går uppför backen nerifrån parken och KANSKE är det så att jag klarar att gå liite fortare i den mot för ca 1 månad sen..


 Jag funderar på om jag ska köpa ett gåband till vintern för jag avskyr att gå när det är halt. Känns som om det är Annika 97 år då som är ute och går, jag är livrädd för att ramla.


Inga kommentarer: