onsdag 22 maj 2013

Maya och Kornboden

Maya ligger på en hel hög m kuddar på balkongen, hon älskar maj månad precis som sin matte, vi börjar våra dagar med att sitta på balkongen o njuta, jag läser och Maya vill vara där jag är- en typisk ragdoll som förflyttar sig från rum till rum efter mig. Maya är min "prinsessan på ärten"
Det är så härligt ute nu när naturen håller på att klä sig i sin sommarskrud.
Jag har rensat, fixat o donat, och gått igenom närapå allt i mitt hem. Hmm, nä men iaf mer än hälften. Jag har också möblerat om lite nu under segamestern och resultatet blev att Jennie o jag var till Kornboden i Farsta Strand igår på dagen och lämnade in lite pryttlar bla en väldans massa Kalle Anka -pocket, gamla gardiner, böcker, tidskriftsamlare, massa garn - en halv sopsäck men det var garn som jag ALDRIG kommer använda. VHS-band o lite kläder mm Haha, jag kommer faktiskt inte ihåg allt.. Och det är ju ett bevis på att jag inte gjort mig av med ngt jag kommer sakna.

Inga kommentarer: