lördag 18 maj 2013

Loppis i Sjödalsparken

Har jag varit på idag med Maria, Linnea o Hampus. Jättekul var det, fanns massa grejer att titta på, tror att det var 190 bord anmälda. Fyndade lite grann, bla knoppussel m ljud 15 kr, lite böcker (kunde inte låta bli) de flesta 5 kr st och det bästa av allt stora pusselbitar. Jag har ju varit på väg eller iaf tänkt åka till Biltema och köpa flera för de jag har räcker inte att nåla upp stora sjalar på. Jag blev överlycklig, endast 100 kr för alla dessa.  
Var ju till Willys i Länna igår, tänkte köpa en till rosa pillargon (fejk) till balkongen men det fanns inga. Jag köpte tre st vid löning men behövde en till. I Länna har de knappt några blommor alls. Iaf efter loppisen idag så svängde jag förbi Willys i Älvsjö och jag blev så glad, det fanns EN kvar. Vilken tur jag hade, så nu är det så fint på balkongen.

Inga kommentarer: