torsdag 18 juli 2013

Shoppat på ÖoB

Jag säger ju ÖB men det spelar ingen roll huvudsaken man vet vad som menas , eller hur hihi

Har ju använt mig av micromoppar i massa år.
Men det finns ett stort problem med de och problemet är att själva moppgrejen sätter man fast med kardborrband och de lossnar till slut pga vätan och nu har jag tröttnat på att limma fast de lite då o då. Så idag köpte jag en Chenille mopp på ÖoB ner i C, billig var den 45:- och två st extramops a) 19:- Den trär man på själva moppgrejen mkt bra.
Den var helt Ok, drog av hall o köksgolvet som hastigast när jag kom hem. Provade den torr och sen fuktig. Den fyller helt klart sitt syfte iaf. Billigt o bra ;) Moppen o tillbehör fanns i grön, rosa eller blå och ni ser ju vilken färg jag valde  :)

Den flytande tvålen jag använder numera tog slut när jag fyllde på igår så det köpte jag också





Inga kommentarer: