lördag 13 juli 2013

Onsdagens skörd o menskopp :)

Fick en försändelse ifrån reddville med gratistamponger i onsdags. Det var ett tag sedan jag fick sist. Denna gång så var det stora tamponger det har det aldrig varit förut vilket är bra eftersom jag har sådan riklig mens. Men jag använder knappt tamponger längre, jag har menskopp numera. Menskoppen är väldigt smart och miljövänligt. Men ALLA vet väl att man inte ska slänga tamponger i toaletten... Kolla in menskoppen här  För ganska så många år sedan så läste jag om menskoppen, då hade jag fortfarande p-spruta och därmed ingen mens. Så förra våren på Marias möhippa så beställde jag en och det var ett superbra köp, jag är jättenöjd.
Jag rekommenderar alla att köpa menskopp, smidigt, säkert och enkelt. Dessutom så blir det så mkt billigare än att köpa menskydd.  TESTA!!!

Inga kommentarer: