onsdag 31 juli 2013

Flytt på torsdagen

ja, då så gick flyttlasset från Örebro till Sthlm, och då var det Jennie som flyttade hem igen. Flytten gick bra men det var ju så infernaliskt hett, 28-29 plus, kanske tom varmare... PHU!! Gillar ju inte värme, jo, det gör jag, men om jag har en pool att svalka mig i :)

Vi åt lunch på Max i Örebro, den låg i Arenan.. Undrar om de tar extra betalt för att äta där om det är match eller om det dras ner en jalusi eller så. Vi hade tänkt att äta på en pizzeria nära där Jennie bodde men den var STÄNGD!! så därav Max.

Vi åt på Vegabaren sen och det var så gott med hamburgare där. MUMS! Men värmen gjorde att jag inte var så hungrig så tog en 45 grammare haha, men lagom i storlek var den. Sedan till så tog jag en Zeunerts Portello. mm det är god läsk det. Ja, nu kommer lite bilder från flytten, blev dock

inte så många tagna.


Hampus och jag började dagen med att äta pannkisar till frukost. Stekte redan kvällen innan, egentligen är det plättar men Hampus tyckte inte om ordet plättar. Det heter pannkaka sa han till mig. ;)













Inga kommentarer: