torsdag 7 mars 2013

Så bra och det för att vara en

melodifestivallåt tom men Lordi var ju med för några år sedan o de vann dessutom :)
Dessutom så var ju min favvo Magnus Uggla med för mååånga år sedan och så låten Jennie har fått sitt namn efter är ju en melodifestivallåt som jag älskade när jag var liten. Jennie Jennie m Lasse Berghagen. Jag har inte kollat på melodifestivalen sedan Jennie o Johan slutade titta med mig, för väldigt längesedan. Fast såg lite snuttar här o där när jag praktiserade på infektionsavdelningen på SöS 2009, oj, det är redan fyra år sedan. Vad tiden går fort haha


Hört den här låten ett bra tag på bandit och tycker den är underbar, ylar med för fullt och sitter jag i bilen så är det ingen som hör haha. Men så för ca 1 vecka sedan så hörde jag att de sa att den är med i melodifestivalen, och det är ju sångaren i gruppen Mustasch, Ralh gyllenhammar hmm.. Mustasch är det band som Bollnäs-Martin är med i ibland?! Förr iaf, har ingen riktig koll ;)



Inga kommentarer: