söndag 3 mars 2013

Min kommentar

på boktipset om Camilla Henemarks bok "Adjö det ljuva livet" syns på bild här nedan. Boken var hur bra som helst. Gillar henne sen, ja, Alltid. Jag är inte den som är avundsjuk av mig, men på Camilla är jag det hihi o gissa varför? Jo, hon är vän med Nina Hagen. Skulle jag också vilja vara, hon var/är min stora idol från 1980. Tänk att sjunga med Nina Hagen. Underbart!
Lånade o läste boken i mobilen.



Jag kommer ihåg när mamma o jag satt o läste i det där numret av Veckorevyn om Camilla Henemark, det är nummer 47 nov 1992. Vet inte om det var mammas eller min tidning, för mamma prenumererade på veckorevyn i många år och jag gjorde det några nummer här o där men efter det att mamma slutat prenumerera. Så mamma kommer du ihåg, hihi det är ju bara lite mer än 20 år sen :)

1 kommentar:

Qulamaria sa...

Hihi Min Veckorevyn.. Tror den finns kvar hos Mamma!! kommer ihåg kroppsmålningen väldigt väl ;)