onsdag 13 mars 2013

Boutique Oopzi med kläder från La Stampa International Fashion House

har Susan öppnat i Sverige, hon är enda återförsäljaren för La Stampa International Fashion House som har så underbart snygga o sköna kläder.
 La Stampa International Fashion House har sitt säte i Grekland.  Jag var hos Susan och provade kläder för ett tag sedan och det var jättemånga av deras kläder som jag skulle vilja ha. Jag har köpt den långa kappan och den är helt underbar, är supernöjd. Bilder kommer sedan.

Iaf kolla  in Susan sida, kontakta Susan, beställ tid o åk dit o prova kläder. Ni kommer inte bli besvikna!! Här är länk till Susans boutique där ni får läsa mer om La stampa och  hur det kom sig att Susan bestämde sig för att satsa på just deras kläder och här så är en länk till La stampas sida i Grekland.

Längst ner på den sidan står det facebook och klickar man på den så kommer man till facebooksidan, här är en länk dit annars La Stampas sida på facebook, där jag finns med på bild med nya kappan på, fast man ser inte så mycket av den nya kappan på just den bilden :)

Jag kommer länka flera ggr så ingen missar ;) sprid gärna vidare till vänner, släkten, arbetskamrater och annat folk ni stöter på.

Inga kommentarer: