fredag 19 april 2013

Så kul, blev jätteglad!!

Bim skickade bilden nedan till mig igår på Facebook. Delar av våra recensioner av boken "Boel och Oscar" skriven av Josefine Sundström finns med i pocketupplagan av boken och inte bara vi utan16 st bloggare till är med. Det är så kul att se sin bloggadress i tryck, jag ska också köpa pocketboken, inte bara för att jag står med hihi, jo mestadels faktiskt ;) men boken är dessutom värd att läsas om så småningom och det är inte ofta som jag gör det då jag anser att det finns så mycket böcker som jag vill läsa, så bara det är ett väldigt bra betyg åt boken.

Fått bilden av Bim (kommentar från mig finns i Bims inlägg ;) )

Tipset om boken fick jag utav Bim fast egentligen genom instagram. Se mitt inlägg om boken Vad jag vet så har ingen recension/ min bloggadress från mig hamnat i tryck förut, så rätta mig gärna om jag har fel *asg*





2 kommentarer:

Qulamaria sa...

Stolt syster ;)

Qulamaria sa...

Din syster är jätte stolt ;)