onsdag 24 april 2013

Runkeeper

har jag använt mig av idag


har jag använt mig av idag. Använde den mycket förra året men mestadels var det korta små promenixar jag gjorde då. Naturligtvis så var den omgjord nu, jag raderade alla sparade promenixar under 2 km, bara några längre promenixar kvar. Den fungerade ungefär likadant som maj förra året då jag senast använde den.

Jag tog en omväg när jag skulle till bibblan för att  lämna tillbaks några böcker jag lånat och det var sista dagen idag. magen krånglade lite igår så då blev det ingen promenix. Däremot blev det en promenix dagen innan men då glömde jag använda Runkeeper.

Promenixen "ner till bibblan" idag blev på 3,3 km bara här i närområdet, kanske därför det inte märktes av att det blev så pass ;) Iaf är det inte illa för en överviktig fd rökare utan kondition alls, däremot är det ju skittråkigt, rent ut sagt, att promenera ensam. Headsetet glömde jag hemma såklart, annars hade jag lyssnat på radion, i förrgår så pratade jag med Jennie i mobilen under promenixen.

Om det är någon som undrar över de grå små markeringarna så är det paus och play och jag har inte pausat mer än den första och det är när jag gick in på bibblan och play direkt när jag kom ut därifrån. De övriga kom sig av att jag inte stängde av skärmen :) Mobilen har alltså legat o gungat innanför bh´n *asg*           Den gröna är start och den rosa är stopp och stoppet är på andra sidan gatan på en bänk där jag satt o njöt av solen en stund innan jag gick in.

Inga kommentarer: