måndag 11 februari 2013

Shopping

Blev det idag, iaf lite hihi. I fredags morse på väg från T-banan så öppnade de precis apoteket, så jag slank in för att köpa nya flourisar. Men de jag ville ha och som jag använt i mååånga år hade utgått. Hmm!
Köpte inga, för jag fixar inte de andra smakerna. Men så var jag ner en sväng till bibblan nyss o gick in på apoteket shopen o där fanns de, mina fluorisar m lakritssmak, blev så lycklig.
Berättade vad de sa på andra apoteket om att de hade utgått. Hon tog fram en lista och konstaterade att lakrits och en smak till ska utgå men den ska inte sluta tillverkas utan det är så att den inte är så populär men hon antecknade att det är en kund som vill att de tar in den :) Så där fick de en stammiskund i mig. Tacka vet jag riktiga apoteket!!

Köpte en ny handkräm och en bodylotion som kallas för Body soufflé. Luktar helt underbart, det står "en dröm av solmogna frukter & passion" så jag kunde inte låta bli. Vid köp av två produkter så fick man 25 % :)



Älsklingsflourisarna + den övriga shoppingen

Inga kommentarer: