söndag 6 april 2014

Nytt projekt på G

Mår bra idag så nu är det dags för ngt nytt. Och ja, jag vet.. jag borde väl göra klart ngt av alla andra projekt jag har påbörjade. Men att bli färdig är egentligen inte det viktigaste (låter konstigt jag vet) utan att hitta ett projekt som man vill göra och själva stickandet, men visst finns ju alltid planen att färdigställa. Det är olika tider för olika projekt. Vissa kan jag inte se på tv o hålla på med tex. Har många på G samtidigt. Det är väl bara 2 som legat några år..
Älskar ju att kolla mönster o drömma..
Hittade en sån underbar tröja jag ville sticka till Saga så nu är den påbörjad. Det här är ett projekt jag kommer färdigställa relativt fort, det känner jag hihi
Jättekul att sticka och jag hoppas hon vill/kan ha den sen.








Inga kommentarer: