söndag 6 april 2014

Legat sjuk...

Började med en helvetisk halsont. Sedan kom febern dagen efter och den blev rejält hög.. 39.3 uppmätte jag som högst. Efter Alvedon så sjönk den ner till 35.9 Inte så konstigt jag mådde pyton.. är ju en lågtempare sen alltid iaf sen jag blev vuxen.
Jag orkade varken läsa eller se på tv, förutom en liten stund och det var när pappa ringde på torsdagen, då hade precis febern sjunkit ner med hjälp av Alvedon så då orkade jag lite, pratade med både mamma & pappa satte på datorn o gav lite datahjälp sedan så gick jag o la mig igen. Sovit eller lidit är vad jag gjorde. Avskyr att vara sjuk.. Övervägde tom att gå till läkaren men vet ju att det går över till slut och jag hade ju inte svårt att svälja bara det att det gjorde så inåthelvete ont. Seriekäkade tom Vicks blå som jag i vanliga fall tycker är väldigt starka o aldrig skulle ta.
Idag så mår jag utmärkt! Pigg o massa energi, glad o lycklig
Här kommer bilder på högsta o lägsta tempen

Bilden på högsta tempen är ngt suddig kan bero på att jag frös som f..n





Nerbäddad i soffan var jag ganska mycket och åt då fishermans friends emellanåt, det hjälpte inte heller speciellt mkt




Inga kommentarer: