torsdag 10 april 2014

Fullt upp idag

Maria ringde strax före fyra, de höll på att byta däck. Så det var till att gå upp, tvättade o klädde på mig. Fixade mig lite kaffe att ta med och iväg.
Bytte däck eller rättare sagt Per o pappa bytte däck, jag putsade fälgar o pratade m Maria o Nancy. Inte ett foto blev taget..
Dagens upptäckt.. en fjärr till stereon låg i handskfacket. Använde den flitigt hihi de ca 10 min jag tillbringade sen i bilen.





Var sen till bibblan och lånade boken jag reserverat om belöning och beroende. Har sökt ett sånt jobb så då måste jag ju veta vad det handlar om. Haha! Om jag inte söker så kan jag ju inte få annat arbete heller o skam den som ger sig ;)




Sen så gick jag in till garnaffären. Då var kl 18.00 och då är det ofta lite folk o kul att bara titta lite på allt fint garn som finns. Såg då att de har bra pris på Drops <3 you #3. 19.50 / nystan så det blev 10 st svarta o fyra plommonlila.



Mätt och belåten o nyduschad efter en produktiv eftermiddag/ kväll så ska jag strax bege mig till jobbet.




Inga kommentarer: