onsdag 19 mars 2014

Lunchsällskap

Igår så var ma & pa här och åt lunch m mig o Jennie. Tyvärr så var inte mobilen ordentligt laddad så blev bara en bild på Jennie.
Jag hade gjort thaiinspirerad skagenröra på proteinbröd. Mkt gott. 
Mamma hade med sig en limpa av sitt hembakade bröd. Åh, det är så gott. Åt mkt kolhydrater igår till min mages stora förtret, men jag skulle ju ingenstans så det gick ju bra ändå.

 Jennie tillagade thai chicken green curry, starkt men gott (jag skar kycklingen i bitar resten gjorde Jennie). Till efterrätt så åt vi vitchokladmousse m blåbär till.

Visst är det en underbar färg på tulpanerna Jennie fick av ma & pa.

Per & Nancy kom förbi en liten sväng också. Blev iaf en kopp kaffe för Per
Sedan så gick Jennie o jag en sväng ner till C. Köpte mig en ny mascara och ögonbrynsfärgning. Mascaran ska tydligen framhäva ens ögonfärg, ska bli kul att se hihi


Inga kommentarer: