söndag 2 mars 2014

Haft pluttarna

I helgen.
Känns att man inte är 20 +.
De är så goa men vilken ljudvolym det är på de.. tyvärr går det inte att stänga av
Idag var de o hämtade Hugo på fm så Hampus o jag kunde gå ner till simhallen. Det var jättekul, vi hade med oss matsäck för det lovade jag Hampus förra gången vi var och badade då han såg en tjej som var där med din farmor ha det. Hampus fick skjuts hem utav mig.
På vägen så åkte vi och kollade där jag sökt jobb och så var vi och lekte lite i en lekpark.
Idag fyller Linnea år, enligt Hampus så önskar mamma bara hjullastare, han tyckte det var en riktigt dålig ide' att köpa blommor haha men det blev en blomsterkvast till mamma 😏


Hampus tittar på grävmaskinen med tindrande ögon :)



Hampus o jag var i en lekplats någonstans i söderort



Hampus o jag på väg till Farsta simhall 



Matsäcken åts i omklädningsrummet och vi var väldigt noga att städa upp efter oss



Hampus satte en toarulle på blandaren, belv bättre stråle och går bättre att tvätta händerna då enligt Hampus. Hugo är trött och satt still i soffan för en gångs skull :)


Farmor det ÄR morgon, sa Hampus efter att han lyft upp rullgardinen och tittat efter, vilket Hugo tyckte var jättekul. Hugo befinner sig i resesängen på bilden



När Jennie o Johan var små så var det Kalle Anka kex nu finns det bondgårdskex, bägge pojkarna tyckte det var väldigt gott.


Proppmätta pojkar som tyckte det var väldigt gott med pannkisar




Inga kommentarer: