fredag 30 augusti 2013

Åldras

ja, det gör vi alla och så även bilar ;)

Fyllde på en liter olja i maj och nu så var det dags igen, den drar inte bara soppa utan också olja ;)

I lördags kväll så tändes oljelampan när jag var vid Islandstorget. Kollade sedan på morgonen och det skumma var nu att det var torrt på stickan så vågade mig ändå på att köra ner till Statoilmacken, köpte olja och fyllde på en halvliter och sen på kvällen så fyllde jag på en halvliter till. Lampan släcktes ändå inte.. Kollade oljan på morgonen innan jag åkte från jobbet och då så visade den att det var mer än fullt.. HMM!! Lampan slocknade ändå inte.
Fotade när jag var inne i Södra länken tunneln och strax därefter så slocknade lampan. Den stora frågan är vart var all olja, när det inte var ngt på stickan. Och JA, det var rätt sticka!! Fick det förslaget av en kille på jobbet. :)






Inga kommentarer: