lördag 22 december 2012

glömt om shopping

I somras så gick min stavmixer och även Jennies stavmixer sönder då vi gjorde fallafells, vet ej hur det stavas (jag brukar kalla de för flafflar). Se inlägg
Några veckor senare var en kompis över på lunch o en fika, hon hade med sig en stavmixer med en massa tillbehör som jag kunde få köpa utav henne. Hon deltar i en massa tävlingar och vinner en hel del också och hon hade ingen användning för den. Jag hade ju inte tänkt att köpa mig någon ny men men, den var/ är perfekt, fin är den också. se bild på stavmixern och en bunke i föregående inlägg eller klicka här.
Jennie´s stavmixer var ju ganska så ny, den fick hon i födelsedagspresent utav ma& pa i våras, så det var ju garanti på den. Hon fick den lagad. Expert hann gå i konkurs innan hon fick tbx den. Trodde faktiskt inte att det skull bli så ;)

Inga kommentarer: