fredag 20 maj 2011

Bilar o Fika på gården o Träffa Hampus en snabbis

Lämnade Jennies bil på verkstan i morse o tog hem pappas Allroad därifrån. Sedan så tog det bara några timmar så ringde mecken o sa att bilen var klar - det gick fort må jag säga.
Så Karin var snäll och skjutsade mig dit så jag kunde få hem Jennies bil.
Hemma så bytte jag bil och åkte iväg med A6-an, mötte upp pappa som sedan skjutsade hem mig i Chevan. Nu så får A6-an äntligen sommardäck ;), den stod på verkstan före Allroaden därför har det inte hunnits med :)
Var också förbi billackeraren som kollade in A6-ans rostiga framskärmar o rostfläckarna på dörrarna, fick prisförslag och bokade tid för lackering

Stoffe på gården

Köpte jordgubbar o grädde, så det blev en fika ute på gården m Karin o Stoffe på em. Karin hann tyvärr gå in innan jag kom på att fota. Det är så underbart att sitta ute o fika. Grannen under kom också ut o satt en stund, hennes son fyller 15 idag. Helt otroligt vad tiden går fort!!. 
Nu är det bara en dryg vecka kvar tills jag flyttar. Hoppas gården i Farsta är bra. Har ju varit förbi där en massa ggr o vet att det finns en grill o bänkar m bord men har ju inte suttit där än, men det blir nog bra ;) 

Johan, Christine o Hampus var förbi utanför en sväng. Så jag fick pussa på o gosa lite med Hampus innan de åkte vidare.

Ni sitter jag med toning i håret, har varit på väg att tona håret sen i morse o dagen bara springer iväg..  klockan är sju redan, vart har denna dag tagit vägen??!!! Och jag gick ju úpp väldigt tidigt dessutom, redan kl 9 *flinar*

Hmm, kanske ska ta o beställa en pizza från Pappagallo - en avskedspizza ;) Tål att tänka på, nu ska jag tvätta ur toningen

Jag, Christine o Hampus för ca 3 v sedan

2 kommentarer:

Qulamaria sa...

mm 9 är tidigt ;) själv är jag inne på andra veckan av att vakna kl 5 :(
Bara hoppas du får lika trevliga och bra grannar i nya lyan <3

farstabo sa...

hua, inte nyttigt att gå upp så tidigt!!
hihi, ja det hoppas jag också ;)