lördag 21 maj 2011

felkoder hela tiden..

och är inte ensam om det heller.
Blogger hade ett helstopp förra veckan och de inlägg jag gjort innan försvann och de kom inte tillbaka, fick göra om bloggen..
Sedan dess så har jag problem med inloggning, det visas en felkod så då har jag gjort som så att för att komma in så kommentarer jag hos Maria och då fungerar det att logga in. Därifrån går det men från Bloggers inloggningssida fungerar det inte..
Nu så tänkte jag lägga ut en video från youtube och då fick jag upp ett annat felmeddelande GRRR!! och jag är inte ensam om  det, det är många som skrivit i Bloggers hjälpgrupp eller vad det heter att de har samma problem som mig. Har dock inte ork att ta reda på ngn lösning just nu fast det verkar ju inte finnas ngn heller så...

Här kommer då en länk till en låt ägnat åt Maria om vilken sorts musik hon borde ha i bilen *flin*

Oj, vilket liv det var om hårdrocken, kommer så väl ihåg detta, kolla länken

Någon som kommer ihåg Metalljournalen som gick i TV1 1985?

2 kommentarer:

Qulamaria sa...

HAha Tack för låten!!!!!

farstabo sa...

Visst är den fin.. Lillasyster ;)