måndag 16 maj 2011

expediten såld, ny bh o lunch m Christine o Jennie

Fick Expediten såld idag, skönt! Satte in annonsen på blocket igår och det har ringt massor på den, lovade att hålla den tills idag till den första som ringde igår och han kom, men ingen alls har ringt på vare sig glasbordet eller soffan. Håll tummarna är ni snälla!!!!!! Jag bara inte VILL flytta med den!

Var sen förbi Gunilla en snabb sväng och hämtade BH´n som har kommit, jag beställde den när jag var där på Bh- skola för ett tag sedan.
 På väg därifrån så öppnade himlen sig och det började ösregna.. blev ganska så blöt. Tur att jag tog bilen dit men hann bli ganska så blöt ändå. Tog bilen eftersom jag fortfarande har mina skavsår o de gör ont!!

Hann precis hem o prova nya bh´n, som satt perfekt förövrigt och är jättesnygg, så ringde Christine, hon var utanför, så jag gick ner o hjälpte henne upp.
Hon hade med sig grillad kyckling o potsallad till oss. Jennie hade inte åkt till jobbet ännu så vi åt lunch alla tre och Hampus satte igång o prata med Jennie o talade om sitt missnöje över att inte han fick mat också.. hihi
Sen så blev han jättehungrig och fick mat han med;)
 Å lillgubben är förkyld stackarn, jättejobbigt för han att vara så snorig, speciellt när han äter :(
Sen kom Johan också och de var här ett tag innan de åkte hem.

Ska väl slå på tv´n och kolla på sånt jag spelat in och inte göra ngt nyttigt alls ikväll, fast jag egentligen borde för det står kartonger överallt..

2 kommentarer:

Qulamaria sa...

Grillad kyckling guuu så gott!!!!!!!!!!

farstabo sa...

Ja, det var jättegott ;)