onsdag 18 mars 2015

Shopping m Jennie

Skulle bara ner till C en snabb sväng, gjorde sällskap m Jennie som skulle vidare sen.

Är fortfarande förkyld men mår lite bättre iaf, har inte varit utanför dörren sedan i fredags morse.

Lämnade in gamla mediciner till apoteket, gamla glasögon till optikern. Hämtade ut ljudboken jag reserverat på bibblan. Var in till Kjell & company, köpte skrivarpatroner och nya hörlurar till mobilen.

Var in en snabb sväng på H&M och köpte två jättefina koftor som jag faktiskt kan ha redan nu.. stl M.. de är så snygga.

Var ganska så slut bara av den lilla turen fram o tbx till C. Men fick ihop 4500 steg iaf och det är helt ok. 10000 är minimum som man bör gå per dag.

Är så glad över min selfiepinne också. Som gör att jag inte behöver stå framför en spegel för att fota mig själv :)

Inga kommentarer: