måndag 29 september 2014

Umgåtts m Jennie idag

Först var vi på Fish Spa på söder, köpte på Groupon redan i juli så nu var den på väg att gå ut. Länk till stället. Underbart o skönt och visst killades det en del hihi





Sedan så gick vi till en Sushirestaurang som Jennie hade läst om som fått bra betyg på sin Sushi, det var första gången jag åt sushi ute. Underbart gott var det. Länk till restaurangen som heter Sen Sei Sushibar. Jag tog en stor och så delade Jennie o jag på de tre ovanliga sushibitarna längst till vänster på den övre tallriken. Jennie tog en liten tallrik och hon bytte ut räkan mot tonfisk.




Vi åkte pendeln ifrån Stockholm Södra och det var första gången som jag åkte från den stationen. Jennie kollade och den byggdes 1989 och det var ju inte så konstigt för då hade jag ju körkort och åkte ju inte pendeltåg då längre.. Förutom 1 gång en vintern då Anita fyllde år och det var snökaos haha då drog jag Johan på pulka..






Inga kommentarer: