måndag 29 september 2014

Höstfix

Inne o ute. Är så nöjd! När vi kom hem ifrån stan så följde Jennie med mig till plantagen. dags för att fixa i ordning på balkongen. Köpte faktiskt en äkta ljung till balkongbordet, så jag får absolut inte glömma bort att vattna den, får väl göra som Jennie sa och ställa alarm på mobilen haha men allvar jag ska göra det..



Ljungen på väggen är fejk, hade sådan tur att det var 30 % rabatt på samtliga fejkblommor jag köpte
Är en ljung på väggen bakom mig också. Köpte sex stycken. är så nöjd. Hortensian på golvet får stå kvar över vintern i år också men pelargonerna åkte ner i källaren. De rosa filtarna och de rosa ljuslyktorna och blomvasen med tulpanerna åkte in i skåpen.




Nu så blev det en höstbukett på köksbordet och ett mörkt lila ljus istället för det rosa ljuset som har stått där. Trot eller ej men buketten är också fejk

Höstskruden är på. Har fortfarande inte målat bordet eller stolarna som står i v-rummet. Får se om det blir av här framöver annars får det väl bli till våren. Färgen har jag ju köpt sen länge, hmm iaf sen i våras 



Inga kommentarer: