fredag 1 augusti 2014

Fick dåligt samvete

Jennie tänkte gå o träna och jag var så trött så tänkte skita i det då jag jobbat inatt. Men bestämde mig att gå iaf pga Jennie hihi.  Jag gick in på apoteket o köpte nya Rosaceasalva (Rosazol) och rengöringslotion (Rozaderm) till ansiktet för det var inte så lätt att få bort 30 spf med vatten kan jag ju säga och emellanåt så smörjer jag ansiktet m den mjukgörande cremen (Rozaderm) som jag köpte förut, borde väl smörja in mig varje dag förstås ;)

Ca 1.5 månad sedan jag köpte den förra tuben Rosazol, se tidigare inlägg Ska kolla upp sen hur lång tid det tar innan man blir bra i huden.. det har ju blivit mkt bättre men långt ifrån bra är det..




Jag var också in på Enklare liv och tittade lite, där finns mycket roligt o nyttigt. Rekommenderar ett besök. 





Jennie hann träna en stund innan jag kom dit.  Jag rodde 1 km under 6 min, rekord. Nästa mål är 1 km under 5 min.. Det blev 2 km på sittcykeln och så 2 maskiner (in och utsidan av låren + rumpan)



Däremot så blev jag så pigg så jag har fortfarande inte somnat.. hmm, inte bra att träna haha. Tur att jag är ledig i helgen. 





Inga kommentarer: