torsdag 29 maj 2014

Mammografi o Massa shopping

I förra veckan eller om det var två veckor sen var jag till Länna till Stadium eller vad det nu är outleten heter som finns där. De är väldigt billiga på träningskläder där. Köpte ett par vanliga träningsbrallor och två par korta. Köpte också en långärmad tröja. Tyvärr så de korta brallorna för små  och den långärmade tröjan tight men sen så..
Men missade då att köpa mig ett linne/t-shirt. Så nu har jag precis varit nere i C på Stadium. Köpte en svart som kostade 99 kr.. allt annat var minst det dubbla priset.. och det vill jag inte betala för planen är iaf att jag inte kommer kunna ha den om några veckor/ månad.
Positivt tänkande.
Hämtade ut paketet på Hemköp som jag tänkt hämta ut redan igår när det var sån kö. Paket är innehållande ett mönster och garn till en tunika som jag tycker är så fin, som jag ska sticka till mig själv sen.
Gav ju upp nere i C igår då det var så mkt folk men inne på Kjell & co var det lugnt igår så köpte skrivarpatroner och en väska till mobilen som man har på armen och ny handsfree.
Höll på att glömma att jag var in på handarbetsaffären nere i C efter jag varit in till SöS på mammografi i tisdags. Köpte 4:a härvor av Dropsgarnet Lace, rea just nu
Slutshoppat!! Förutom mat  :)

Inga kommentarer: