söndag 25 mars 2012

Tjejfest m tema. . .

var jag på igår. Inte ett foto blev taget. Men om jag hade fotat så hade det varit på ett gäng tjejer- vi var väl 12st tror jag - som provade bh-ar. Fast det stämmer inte för Jag varken provade eller köpte någon. Bh-arna är jättefina men de kostar därefter och jag köpte en förra året när jag var hos Guggelutt på Bh-party och jag har faktiskt inte råd, finns så mkt annat som jag hellre lägger pengar på just nu. Men det var iaf väldigt trevligt. Su hade lagat god mat och så efterrätt på det. Potatissallad o rostbiff o efterrätten var en chokladig röra m hallon ovanpå. Choklad är ju inte riktigt min grej så jag åt upp hallonen o smakade lite på chokladen :-) Hade jag inte varit så mätt så hade jag säkert ätit lite mer av den. Men sen så fick jag reda på att det var en massa alkohol i den så det var väl tur ändå då :-)  En klassmamma till Johan var där och hon bor i Farsta numera så hon fick åka med mig hemåt och naturligtvis så var vi kvar sist haha. Föga förvånande. Klockan var ca 2 när jag kom hem, sommartid.

Inga kommentarer: