fredag 3 juni 2011

Maya o Mysans favvoplatser inför flytten och flytten

Eter vi hade börjat packa så låg Mysan där i stort sett hela tiden och Maya hoppade upp dit och lade sig emellanåt. 
Flytten var väldigt jobbig för katterna! Men allt gick bra men det kändes inget vidare att stänga in de i sovrummet när vi började flytta. Mysan ville inte gå med på att stängas in, hon morrade och fräste - lilla Mysan som inte ens kan jama - men Christine lyckades till slut efter många turer runt om i lägenheten få tag på henne.. 
Christine och jag åkte till gamla lgh senare på kvällen och hämtade katterna, återigen så fixade Christine det hela :) 
Maya var så olycklig i bilen och tom Mysan lät.. men de lugnade ner sig när vi började närma oss Farsta. Maya var modigast och gick ur buren efter bara en liten stund men Mysan tog lång tid på sig, ca 45 min och då stack hon raka vägen i in i Jennies rum och där var hon i några timmar, vid ett-tiden på natten så kom hon ut till mig i v-rummet - jag sov på soffan för Johan, Christine o Hampus sov över och (jättekul) så de fick mitt sovrum  - och började kolla in läget.. Min lilla fegpropp;) Sen dagen efter så var de överallt och kollade runt och nu så trivs de som aldrig förr hihi

Mysan o Maya
Mysan o Maya

Inga kommentarer: