fredag 3 juni 2011

flytten till Farsta

Tog inte ett enda foto under flytten. Men som tur var så gjorde Maria det. 
Flytten gick bra, nästan alla som lovat hjälpa till kom. Det var mkt jobbigt att flytta men det gick ju bra, tack vare alla gulliga som hjälpte till. 
Mamma o pappa kom förbi med lunch, varm korv och frallor. Jättesnällt av de, och det uppskattades av alla. Dessutom så fick jag en jättefin kaffebryggare av de i inflyttningspresent :) jag blev jätteglad - de provkörde kaffebryggaren och kaffet var väldigt gott - 
(min gamla gick sönder för några veckor sen när vi grillade).
Sen så var mamma o pappa kvar när vi åkte för att hämta nästa lass och de var så snälla och packade upp och plockade in allt ifrån kartongerna i köket under tiden. 
När vi kom tillbaks så fikade vi, mamma o pappa hade med sig fikabröd också till kaffet. MUMS!!!


Nancy o jag har dragkamp hihi
Snodde bilden här i Marias blogg

Flytt 29/5-2011 till Farsta
                                                          Snodde bilden här i Marias blogg

Fick hjälp att sätta upp och skruva ihop alla möbler, så skönt!! Hade ju tänkt att bjuda alla som hjälpte till på mat men tiden rann iväg så alla droppade av så det får bli senare i sommar. Det ser jag fram emot, ska bli kul m en liten inflyttningsfest :)
                                             Johan, Christine o Hampus sov över, jättekul.

2 kommentarer:

Christine sa...

Nu får du uppdatera! =)

Christine sa...

Det är brunnsvatten på gotland, och barn under 1 år får inte dricka det. Därav ska vattenkokaren med =)