tisdag 24 juli 2018

Till Rehab igår

Att jag hade ont i axeln efter minigolfen i lördags var inte så konstigt sa rehabkillen, det blev en överansträngning, ingen fara för axeln så länge inte rörelserna gör ont. Fick lite nya övningar. Jobbigt med värk. Men men är på bättringsvägen. Använder min TENS-maskin och den är suverän

Tog T-bana dit och gick hem. Var lite molnigt och fläktade lite så det gick trots att det var väldigt varmt. Resten av dagen tillbringades i soffan.

I Farsta C var jag in i handarbetsaffären, det är rea på några garn nu i juli. Köpte fem nystan safran i färgen aprikos, just nu 11 kronor styck, annars 23 tror jag det var

Fick hjälp av pappa att komma hem ifrån Tyresö vid halv åtta, var där och lämnade in bilen. Det började lukta illa och rök under huven efter vi varit på Lida förra söndagen. Så därför lämnade jag in den på verkstad.

Inga kommentarer: