tisdag 16 juni 2015

Stadsbesök

Var iväg till SöS på fm.
Fick en hormonspiral insatt (Mirena). De misslyckades att sätta in den nere på MVC så det skrevs en remiss till SöS.
Allt gick bra, lite bedövning som gav hjärtklappning, så nu vet jag hur det känns också.
Hoppas det fungerar det här så jag slipper dessa stora förhatliga menstruationer med allt vad det innebär..
Den kan sitta i 6 år tills jag är 55 enligt barnmorskan på MVC, men sista året så är det väldigt lite hormoner kvar men då borde mensen ha upphört iaf. Normalt ska den sitta i 5 år. Bara hoppas jag inte glömt att jag har den hahaha







Gick från SöS till Ringen, lekte lite med tanken att gå hemåt men gick in o shoppade lite nya ringar 7 st för 89 kr som hittat på Glitter som jag har på mig på bilderna. Köpte de andra ringarna också, alla 12 för 99 kr







Sedan blev det T- banan hem med trevligt sällskap av äldre men väldigt pigg herre. Som visade sig ha haft en affär i Handen som jag mkt väl visste vilken det var, där ma& pa har handlat en hel del genom åren. Affären lade han ner i förra veckan.



Inga kommentarer: