söndag 15 juni 2014

I kväll

Så kom Maria o hämtade upp mig sedan bar det av till Danderyd där jag äntligen fick tag på vardagsrumsbordet jag vill ha genom Blocket. Leksvik, heter modellen. Ett IKEA-bord. Tänkte köpa det för många år sedan men det var så dyrt så då blev det ett lackbord istället. Har haft ögonen öppna ganska länge nu men de brukar ligga på 600 om inte mer. Detta kostade 200 o var i bra skick. När Maria målade sitt vitt så efter det så har jag hållit ordentlig koll på Blocket.

Innan jag flyttade från Hagsätra ville jag ha vita möbler men kom på att det har jag ju haft och tycker är jättetråkigt..

Har ju köpt färg på Bauhaus till köksstolarna o köksbordet och det får bli samma färg på detta bord också. Ska ta tag i det nu när jag har semester.

Kom på en sak nu och det är att vi tre syskon kommer ha samma vardagsrumsbord.. haha

Jag fick köra Maria & Mickes nya bil både dit o hem, den var väldigt skön att köra.

Inga kommentarer: