måndag 25 november 2013

En hel del

Shopping har det blivit sista månaden.  Det var den första hela lönen jag fick behålla själv på måånga år. Kändes helt underbart och samtidigt lite overkligt. Blev mkt shopping, men lönen räckte. Ny lön imorgon :)
Så förutom det jag köpt som jag bloggat om tidigare till mitt badrum så är det bla detta som synes på bild här nedanför.


Visst är den fin min nya Yarn Drum som jag har beställt och fått hem. Se detaljer på www.artbin.com Det är alltså en väska man ska ha garn i. Har ju mycket garn och de behöver ju ngt fint att bo i så då beställde jag denna i en handarbetsgrupp jag är medlem i.


Visst är den snygg min nya jacka som jag köpte på Vero Moda. En jobbarkompis hade köpt en sådan tidigare i höst och jag föll direkt.





Fina ramen är från Chilli och en pläd också från Chilli. De köpte jag samtidigt som badrumsgrejerna i tidigare inlägg


Inga kommentarer: