lördag 10 november 2012

Har Hampus

hos mig sen igår em.
Har köpt en chokladsadventskalender till Hampus m favoriten "Bilar" på, han hittade den och satt länge och vände på den fram och tillbaks, han gillar den hihi.
Imorse så klättrade han ur resesängen, både Jennie o jag var vaken och hörde dunsen. Men han gjorde sig inte illa som tur var, han sa till oss att han ramlade. Idag på fm så gick vi ned till parken men han vägrade gå ur vagnen så då blev det en promenix istället. Gick förbi Farstahallen och ner till Farstabadet och sen hemåt. Vi såg många bussar och två pendeltåg, Hampus lycka var gjord. Han tyckte det var spännande nere i min källare med dörren till skyddsrummet.. Nu ligger han i min famn och sover, hoppas han sover läänge. Som tur är så var jag på toa efter vi åt lunch.

Parken i sikte
Hampus hittade gelehallon i soffan, dags att dammsuga 
Han tappar russin i hela soffan. Ser ni russinasken (Bilar)?
Hampus med chokladadventskalendern m Bilar
Kul m piprensare
Nere i källaren, där tyckte Hampus det var kul
 Hampus sov middag i min famn
Körhjälp
Farstabadet

Inga kommentarer: