måndag 10 oktober 2011

Farsta Strands-macka

Kalkon med Blue cheese - dressing

Satt och skrev med en vän på Fb om Farsta Strands- mackan och blev så fruktansvärt sugen :) Så jag åkte iväg och köpte mig en, tog med kalkon och så Blue cheese-dressing. Kalkon hade jag inte provat förut. Har köpt därifrån två ggr, första gången tog vi rostbiff och andra gången ost och skinka med x-tra fetaost. Bägge gångerna har jag tagit Blues cheese-dressingen, den är underbart god. Kalkonen kommer jag inte att köpa något mer, den var god men inte supergod ;)
Vännens man satt därinne och väntade på deras mackor när jag kom dit, de blev så sugna och bestämde sig för att prova på Farsta Strands-mackan redan samma kväll. De tyckte också att de var väldigt goda, vilken tur eftersom jag pratade så varmt för de ;)

Inga kommentarer: